joi, 6 septembrie 2007

Bun gasit!

Am stat vreo zece minute si m-am gandit daca sa scriu cu diacritice sau fara. Apoi m-am poticnit gandindu-ma daca are sens sa-mi pun in bagaj periuta de dinti electrica, cea care cantareste cat un sampon, sau voi opta pentru una normala.

Sunt viitoare studenta Erasmus in Belgia, la IHECS, si o veche si pasionata cititoare de bloguri. De multe ori mi-am pus problema daca sa-mi deschid sau nu un blog, dar azi m-am convins. Am citit pe blogul Corinei Bratu postul acesta si mi-am zis ca si mama mea merita sa afle cat imi este de dor de ea. Si nu la telefon sau pe mailul personal, ci strigat in gura mare, fara ocolisuri.

Asadar, deschid acest blog astazi, 7 septembrie, cu o zi inaintea aniversarii mele de 22 de ani. Cu dedicatie speciala pentru mama mea, care imi va fi mai aproape de suflet decat oricine altcineva din lume in cele cinci luni de stagiu Erasmus pentru care au inceput deja sa-mi tremure genunchii!

Niciun comentariu: