luni, 10 septembrie 2007

finantele, finantele

Draga mama,

Sa nu te superi pe mine ca sunt atat de obsedata de bani. Dar plec in Strainezia pentru 5 luni intregi si, ca orice Erasmus cu morcovu' infpit bine, cu frunze cu tot, trebuie sa ma panichez. Asadar primul motiv de panica ce imi vine in minte sunt banii.

Am derulat in minte cateva scenarii dramatico-apoteotice, printre care furtul portofelului, al laptopului, sinuciderea si voi stransi in jurul meu, regretandu-ma pentru gestul nesabuit, incendierea locuintei, o calamitatea naturala care sa lase Terra fara curent si echipe de interventie imbracate fosforescent care ma salveza din daramaturi. Stiu ca nu se vor intampla toate astea la fel cum stiu ca imi va fi dor de voi. Dar, la cum m-ai crescut, e imposibil sa nu imi fac cele mai negre ganduri. Raul inainte te scuteste de surprize, macar nu te mai miri daca e "de rau".

Inchiei aici, mama, pentru ca mai am de facut bagaje, o asigurare medicala si de petrecut doar doua zile alaturi de tine si tata. Si ma iau lacrimile. Ce patetic, stiu. Of, si cand imi amintesc cum ma gandeam eu ca plecarea la Bucuresti va fi zborul meu din cuib. Iata ca nu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hai ca nu putea sa fie mai rau decat la Budapesta. Mai ales ca nu mai erai cu mine, care te trageam la toate relele.

Denisa spunea...

@Carmen - dupa data gresita de intoarcere, ratacit pe strazile Budapestei si luat amenda la metrou din VINA TA, da, nu poa' sa fie mai rau :D Hai ca te-am iertat de mult ca m-ai atras in pacat:D