sâmbătă, 8 septembrie 2007

S-a dus si admiterea

Draga mama,

Nu intru in detalii despre admiterea de anul acesta de la FJSC. Nici nu o sa spun ce dezamagita sunt ca s-au scos proba orala si gramatica din proba scrisa. O sa iti aduc aminte doar ce emotii ai avut cand ai aflat ca am luat 7 la oral!!! Iesisem din sala cu un zambet imens, trufas, greu de ascuns. Mi-am scos telefonul si te-am sunat. Mai tii minte cum ai cazut de pe scaun, in birou? Cum au sarit colegii la tine sa te intrebe daca esti ok?

Nu iti venea sa crezi ca propriul tau copil, pe care-l vedeai mai frumos si mai destept ca orice pe lume, luase 7!!! Doar atat??? Erai terminata si aproape plangeai. Chit ca aveam locul asigurat la Cluj, parca se prabusea cerul pe tine. Iti amintesti cum repetam "mami, dar e o nota buna pentru FJSC", iar tu o tineai pe a ta, spunandu-mi "lasa, o sa mergi la Cluj, nu te supara!".

Acum ii privesc (virtual de altfel) pe proaspetii FJSC-isti care au trecut cu bine de admiterea pentru care s-au pregatit atat. Au avut si forum, si blog de stiri. Nici nu concepeam asa ceva "pe vremea mea". Si s-au descurcat, iar eu parca retraiesc prin ei emotia de altadata.

Iti aduci aminte, mami, cand am baut cu tata wiskey vechi de 12 ani in cinstea mea? Ce zi frumoasa! Aproape ca astazi de frumoasa...

Niciun comentariu: