duminică, 11 noiembrie 2007

Faza saptamanii

Discutie intre mine si Amandine, colega mea de apartament:

Amandine (colega mea de apartament foarte simpatica, binevoitoare si frumusica, dar cam saraca cu duhul): Te rog cand stingi laptopul sa il scoti si din priza, ca asa consuma in continuare curent.
Eu: clipoc, clipoc?

Amandine: Da, sa stii. Chiar daca e stins, din moment ce il lasi in priza inca se consuma curent electric.
Eu: Si unde s-ar duce curentul asta?

Amandine: Aa, in aer, cred.. (usor incurcata) Am cazut de comun acord toate fetele sa facem asta.
Eu: Ok, daca asa vreti voi.. Dar stii ca e imposibil, nu? Daca lasi o veioza stinsa in priza, crezi ca va consuma in continuare?

Amandine (o facusem deja cu nervii): Stii, nu ma pricep asa de bine, dar ideea este sa scoti laptopul din priza cand il stingi. (apoi cu un ton imperativ, vizibil victorioasa ca mi-a dat replica) Ca nu cred ca-ti doresti sa platesti singura toata diferenta de de pe factura!
Eu: Da, bine, fac cum ziceti voi, chiar daca, ma poti crede pe cuvant, nu se intampla asta. Dar diferenta fata de ce?

Amandine (la culmea rabdarii): Cum fata de ce??? Fata de ultima factura.
Eu: Aa, inteleg acum. Factura din august, cand n-a locuit nimeni in apartament. Da, you made your point.

Amandine: clipoc, clipoc?


Acum va las, trebuie sa plec de acasa. A, sa nu uit sa scop laptopul din priza!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

E blonda?

Denisa spunea...

@Nonsense - nope, dar eu sunt :D Ea e bruneta. Ironic, nu?