marți, 13 noiembrie 2007

Romantismul n-a murit

Sau cel putin nu la mine. Ce poate fii mai romantic si mai cuceritor decat o cina in doi? Paste carbonara (favoritele mele), vin rosu (hehe) de cea mai buna calitate (pentru mine Cola), muzica in surdina si lumarari parfumate?

El in camasa alba care ii scoate in evidenta privirea sexy, eu in rochie rosie, cu buzele umede de emotie. Ca-n Pretty Woman, sorbindu-ne din priviri si chicotind. Eu rad la glumele lui, el imi da importanta, ne simtim unici si speciali. Indragostiti.

O astfel de seara este preludiul perfect pentru o noapte de amor ca-n filme, cand protagonistii sfarsesc rupandu-si hainele si dezveling lenjeria ei sexy cumparata special pentru acest eveniment.

Eu insa m-am imbracat in colanti, mi-am pus hanoracul gros si pufos si sosete flausate roz in picioare, m-am demachiat tacticos, m-am dat cu tonic si m-am bagat in pat stergandu-mi nasul si suspinand ca gospodinele la telenovele. Not thaaat sexy, nu-i asa? Eh, asa se intampla cand iti serbezi aniversarea de doi ani si opt luni de relatie la o cina pe webcam - te duci la culcare singur si miserable...

8 comentarii:

Anonim spunea...

hai ma... ai fost chiar amuzanta :))

aniversarea de 2 ani si 8 luni :))

Denisa spunea...

Pai sa stii ca fiecare luna conteaza! Daca era dupa mine sarbatoream si saptamanile. Ask any girl on Earth.

Anonim spunea...

Well, don't worry...refuleaza ca defularea sa fie cat mai placuta

Anonim spunea...

Uneori e placut sa petreci cu cineva clipe chiar si pe net, insa sa fiu acolo sa te vad online si sa nu vb cu tine e si mai dureros. Insa romantic ca pot sa citesc ce scrii si prin ce treci :P
Astept noi zile si noi postari.

Anonim spunea...

Lasa, bitch, ca asa apreciezi mai bine ce ai. Uneori iti poate scapa din vedere.
La multi ani si luni tie si lui Sorin!

Denisa spunea...

@krossfire - Ceva nu-mi place cum suna la insiruirea aia cu "-fuleaza" :D Dar you have a point!

@un-admirator-secret - Te rog sa te inscrii in FanClub Denisa, detalii la Bitch Carmen.

@Carmen - cred ca tocmai te-am numit director de FanClub. Ia-ti atributiile in primire si hai sa purcedem sa muncim pt un mai bun viitor al tarii, my favourite bitch :D

Anonim spunea...

"Buzele umede de emotie"?!?! Hmmm...sa fiu magar? LOL

gabi spunea...

ouch..nice de citit totusi.
Distanta face pofta de mancare:)